Hur du med små medel kan stärka ditt varumärke och öka försäljningen.

Idag utsätts vi dagligen för hundratusentals intryck. Alla vill bli sedda och hörda samtidigt – alla försöker överrösta varandra och man har tappat bort vad allt egentligen handlar om. Det blir allt svårare att skapa genuint förtroende hos sina kunder och medarbetare. Därför blir det allt viktigare att berätta vem man faktiskt är och varför man finns.

Under vår nya föreläsningsserie Good Morning som förenar inspiration och frukost som en bra start på dagen kommer vi den 29:e November lyssna till Jenny Lindblad och Charlotta Mantell. De delar med sig av sina erfarenheter bl.a. från när de arbetade på Ericsson med att bygga upplevelsecenter samt att förhöja och stärka varumärket med hjälp av storytelling.

För att skapa kundupplevelser värda att berätta vidare! 

De kommer även berätta hur de idag arbetar med mindre företag samt ge tips på hur ni på enkelt sätt med små medel kan höja kundupplevelsen på ert nästa event, möte eller framtida kontor.

Charlotta Mantell är upplevelsedesignern som blev headhuntat till Ericsson för sin otroliga kreativitet, holistiska synsätt och hennes förmåga att förutspå nya trender.

Jenny Lindblad har en social begåvning utan dess like. Med erfarenhet från fler än 5000 presentationer för företagsledare och kungligheter från hela världen kan hon med knivskarp analys se till att budskapet når fram. På så sätt kan hon stärka varumärket och därmed öka försäljningen. 

Som alltid bjuder vi på en riktigt smarrig frukost undertiden du inspireras – OSA HÄR senast den 27:e November eller maila vår Head Curator där du också gärna får tipsa om framtida talare martin.tallvid@helio.se

More Community News

Call us +46 8 522 232 00 Mailinfo@helio.se