Kom och lyssna på hur Mose Haregot ser på framtidens kommunikation, ställ frågor om hur Society Icons unika lösning fungerar och lär dig mer kring Influencer Marketing på GT30 11 september. Osa till martin.tallvid@helioworks.se som vanligt – och precis som vanligt fixar vi en finfin lunch att tugga på medan du lyssnar.
VD:n & grundaren av Society Icon, Mose Haregot har 12 års erfarenhet av att arbeta med sociala medier. Vad som gjort honom framgångsrik i området är hans fokus på att bryta igenom bruset för de varumärken han arbete med och för. Genom att se trender, innovativt tänkande och hög genomförande kraft så har han många lyckade case i bagaget tillsammans med de team han arbetat med.
Han har varit chef på SBS och Kanal 5, försäljningschef på Gasell bolaget NJIE och startat influencer-bolag i New York. Han har även varit med och drivit en av de främsta agenturerna i Sverige inom influenser marketing.
De senaste två åren har han drivit Society Icon vars hela affärsidé bygger på att demokratisera influerande för alla samt upptäcka nya stjärnor, hela iden är baserad på att personen kommer stå i centrum för framtidens kommunikation. Society icon representerar idag 3400 personer i spannet 1000 – 150 000 följare utsprida över hela landet. Med deras tekniska plattform, effektiviserar de och förenklar arbetet med influencer marketing. Idag har de några av Sveriges största varumärken på kundlistan och står inför expansion.
Kom och lyssna på hur Mose Haregot ser på framtidens kommunikation, ställ frågor om hur deras innovativt samt unika lösning fungerar och lär dig mer kring Influencer Marketing