Brand Advocacy – ”Hur ni vinner era vänners vänner”
Idag är det konsumenten som bestämmer och de vänder sig i första hand till sina vänner, kollegor och bekanta eller andra okända konsumenter inför ett viktigt köpbeslut. Allt färre lyssnar till varumärkenas reklam och budskap.
Välkomna till Learn@Lunch och lär er mer om den varumärkesfråga som växer snabbast på den amerikanska/kanadensiska marknaden: Brand Advocacy. Under lunchen får ni konkreta råd och tips på hur ni kommer igång och får lyssna till ett antal framgångscase.
Patrik Haggren har arbetat med marknadsföring i alla former. Från diplomatbilsförsäljning hos Volvo Cars International till fundraising hos några av landets största organisationer. Idag arbetar han, som VD för Yadoux AB, helt med Brand Advocacy – den mest kostnadseffektiva och profilerande metoden för kundvärvning.
Yadoux AB arbetar med ett område: Hur ökar ni inflödet av nya kunder genom att identifiera, mobilisera och aktivera era kundambassadörer – era Brand Advocates?
– Unleash the power of happy customers –
Under Learn@Lunch bjuder vi såklart på den smarriga lunchen undertiden som du inspireras – OSA till martin.tallvid@helio.se senast den 17:e Maj för att vara säker på att just du har en plats!